hollandsnieuwe verlenging met telefoon

Geen aanbod gevonden.
hollandsnieuwe

hollandsnieuwe verlenging met telefoonMijn advies over hollandsnieuwe

Ik had een gesprek met collega’s wat nou leuk zou zijn om de site zich te laten onderscheiden van de concurrentie. Wat maakt Voordeelmobiel nou zo bijzonder? Een groot ding hierin is ons persoonlijke contact. Al het klantcontact wordt door 1 persoon gedaan. Je krijgt dus altijd dezelfde persoon aan de lijn of aan de andere kant van de mail. Dit is gelukkig al jaren dezelfde trouwe persoon. Dit merken we ook in klanten die al jaren en jaren bij ons terug komen. Klanten blijken dit erg prettig te vinden. Maar hoe laten we nou aan al die andere mensen die op de website een kijkje komen nemen maar geen persoonlijk contact hebben gehad weten dat we zo een geweldige persoonlijke service en website hebben? We hebben bedacht om onze expert, dat is in dit geval Lianne, bij elke provider een persoonlijk stukje advies te laten geven! Hollandsnieuwe is bij deze de eerste provider waarbij deze aftrap plaats vind! Hieronder dus het eerste deel van haar persoonlijke advies

Persoonlijk advies hollandsnieuwe

Nou, daar ben ik dan! Veel vast klanten kennen mij inmiddels. Dat is wat het werk ook zo leuk maakt vind ik! Dat het gewaardeerd wordt blijkt ook vaak uit de belletjes en kleinigheidjes die klanten wel eens toesturen omdat ze zo blij zijn met dat ik ze geholpen heb. Dat maakt het werk fantastisch! Doordat ik al sinds het begin bij Voordeelmobiel werk, krijg ik ook alles uit eerste hand mee. Ik hoor de klachten of complimenten van de klanten. Ik weet wat er veel besteld wordt en wat niet. En daarom geef ik ook advies welke aanbiedingen we wel en niet moeten voeren op Voordeelmobiel.nl. Bij deze dus ook mijn advies over de eerste provider: hollandsnieuwe.

Hollandsnieuwe is een relatief nieuwe provider. Omdat ik al sinds het ontstaan onderdeel ben van Voordeelmobiel heb ik veel providers zien ontstaan en ook weg gaan. Hollandsnieuwe is een paar jaar na het ontstaan van Voordeelmobiel gestart. Ze begonnen met een goed aanbod. Helaas zag ik, net zoals bij veel andere startende providers, dat ze hun klantenservice wat minder op orde hadden. Hollandsnieuwe had hele goede aanbiedingen en sloeg goed aan met hun marketing en betere voorwaarden dan de andere providers, dat ze harder groeiden dan verwacht. Dat heb ik wel vaker zien gebeuren. Op zich mooi, maar wat dan vaak achterblijft is de klantenservice. Omdat hollandsnieuwe vrij goedkoop was (en nog steeds wel is), hadden ze besloten hetgeen wat het duurste zou zijn in hun onderneming weg te laten. En dat was de directe klantenservice! Op zich vanuit de kosten kant wel begrijpelijk. Klantenservice is echt een heel duur onderdeel. En hollandsnieuwe bood toen nog aan dat je en het overgebleven tegoed 2 maanden mee mocht nemen.

Inmiddels heeft hollandsnieuwe wel een eigen klantenservice. Begin 2016 is het uit de hand gelopen hiermee. Er ging van alles mis en het werd niet goed opgepakt. Gelukkig heeft de provider daarna alle zeilen bij gezet en het lijkt nu weer beter te gaan.

Wat betreft de acties zijn ze nog steeds heel scherp. Wat mij betreft zou ik deze provider wel adviseren. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Er zijn veel bundels, ook voor de kleinere gebruiker en ook met leuke low-budget telefoons. En qua klantenservice kan je altijd als je via Voordeelmobiel besteld bij mij terecht! Al met al een positief advies vanuit mijn kant dus.

VoordeelMobiel.nl